Заява на оскарження операції в POS-терміналі/інтернеті

Форма призначена тільки для першого звернення. Вона не використовується для повторних звернень по одній транзакції.

Загальні відомості про Клієнта:

ПІБ*
ІПН (Ідентифікаційний податковий номер)*
Номер телефону*
Email*

Деталі операції:

Номер картки (перші 6 та останні 4 цифри)*
Дата та час здійснення операції*
Сума операції*
Валюта*
Місце здійснення транзакції*
Причина оскарження*

Також прохання надати будь-яку іншу інформацію та додаткові роз’яснення щодо суті спору, які маєте в наявності, та які сприятимуть позитивному врегулюванню оскарження:

Опишіть, будь ласка, деталі обставин, які викликали необхідність оскарження операції*
Чи намагалися Ви вирішити питання із представником торговельної точки? Опишіть, будь ласка, з ким спілкувалися, коли, та яку відповідь отримали*
Додайте сканкопії чеків та інших документів, що підтверджують здійснення транзакції*
Не обрано

Банк не несе відповідальності за результат оскарження у випадку не надання клієнтом, або несвоєчасне надання, всіх необхідних документів/пояснень (вказаних у формі) для здійснення процесу оскарження.

Скріншот, наданий з додатку ПУМБ Online не є документом, що може бути використаним як обґрунтування при ініціюванні оскарження.