Мобільний додаток
перейти перейти
  • Приватним клієнтам
  • Для бізнесу
  • Персона
  • Банк сьогодні
Приватним клієнтам
Для бізнесу
Персона
Банк сьогодні

Шановний(а) ,

Ваше звернення зареєстровано!

У разі відсутності додаткових питань, протягом тижня суму буде повернено на Ваш картковий рахунок, про що Ви отримаєте SMS-повідомлення.

Проте, звертаємо увагу, що дана сума може бути заблокована на Вашому рахунку. Банк-еквайєр (банк, банкоматом якого ви користувалися) у 30-45-денний термін має право оскаржити операцію на підставі результатів розслідування та аналізу роботи банкомату.

У такому випадку, суму оскарження буде списано з Вашого карткового рахунку.

Дякуємо за звернення!

Шановний(а) ,

Ваше звернення зареєстровано!

У разі відсутності додаткових питань, протягом тижня суму буде повернено на Ваш картковий рахунок, про що Ви отримаєте SMS-повідомлення.

Проте, звертаємо увагу, що дана сума може бути заблокована на Вашому рахунку. Банк-еквайєр (банк, банкоматом якого ви користувалися) у 30-45-денний термін має право оскаржити операцію на підставі результатів розслідування та аналізу роботи банкомату. У такому випадку, суму оскарження буде списано з Вашого карткового рахунку.

Дякуємо за звернення!

Заява на оскарження операції в банкоматі

Форма призначена тільки для першого звернення. Вона не використовується для повторних звернень по одній транзакції.
Загальні відомості про Клієнта:
ПІБ*
Необхідно внести повне прізвище, ім'я та по батькові
ІПН (Ідендифікаційиний податковий номер)*
Номер телефона*
Email*
Деталі операції:
Номер картки (перші 6 та останні 4 цифри)*
Дата та час здійснення операції*
Сума зняття*
Валюта*
Причина оскарження*
Опишіть, будь ласка, деталі обставин, які викликали необхідність оскарження операції*

Зворотний зв'язок