Ось деякі питання, які можуть у Вас виникнути, та відповіді на них
До 62 днів пільгового періоду на покупки, поповнення мобільного, оплату послуг
- Пільговий період діє для будь-яких покупок карткою в магазинах або в мережі Інтернет в Україні або за кордоном, а також на оплату комуналки, освіти, туризму, поповнення мобільного та інших послуг у ПУМБ Оnline (відповідно до наявного переліку компаній та шаблонів для оплати).
- Щоб не платити відсотки за кредитом та залишатися в пільговому періоді, погашайте заборгованість поточного місяця до 30-го числа наступного місяця.
- Точну суму сплати заборгованості станом на кінець пільгового періоду зручно перевіряти у ПУМБ Оnline.
- Якщо Вам незручно повністю погашати заборгованість поточного місяця, сплачуйте мінімальний платіж у розмірі 3% від суми заборгованості до 30-го числа наступного місяця. Дізнавайтеся розмір платежу в офіційному акаунті ПУМБ у Viber.
- Пільговий період не розповсюджується на операції зняття готівки та перерахування грошових коштів на інші рахунки та/або перекази з картки на картку.
- Погашайте заборгованість без комісії у ПУМБ Оnline, в банкоматах ПУМБ із функцією прийому готівки, в банкоматах ПУМБ переказом із картки на картку, у відділеннях ПУМБ через ПТКС або на сайті* ПУМБ
* При сплаті карткою іншого банку комісія може утримуватися банком-емітентом картки.
Зняття готівки, переказ коштів, погашення заборгованості та сплата послуг у ПУМБ Оnline – без комісії
- Поповнення мобільного, оплата комуналки, освіти, туризму та інших послуг у ПУМБ Оnline без комісії та з пільговим періодом, відповідно до наявного переліку компаній та шаблонів для оплати.
- Зняття готівки за рахунок кредитних коштів у будь-якому банкоматі світу без комісії та без пільгового періоду.
- Переказ кредитних коштів через ПУМБ Оnline на будь-які картки ПУМБ без комісій та без пільгового періоду.
Сервіс «Сплачуйте частинами*» : 3 місяці пільгового періоду на покупки в магазинах-партнерах ПУМБ
- При здійсненні покупки карткою в магазинах-партнерах на суму від 500 грн Вам буде автоматично підключено послугу “Сплачуйте частинами” .
- Умови підключення послуги “Сплачуйте частинами” : пільговий період без нарахування комісії – перші 3 місяці від дати підключення. Надалі щомісячно – комісія 3% від суми покупки, термін послуги “Сплачуйте частинами” – 24 місяці. Погашення – рівними частинами щомісяця.
-
У магазинах-партнерах ПУМБ: 33 квадратних метри, ALL STARS, Bosch электроинструмент, Camelot, Cifrix, Comfy, Converse, DACK Центр, iOn, Fishki, Kenwood-Shop, Kiddy Boom, Kilimanjaro, Largo, MASTER, MOBI STYLE, MOYO, Nike, Ringoo, Rozetka, SAMSUNG, VeloGo, Vmtehnika, Vodafone, YABLOKi, Z-stores, АЛЛО, Будмен, ВАШ ПАРТНЕР, Віста, ВодКанГаз, Ворона-Меблі, Вухо, Двери Белоруссии, Дека, Домотехніка, Електродім, Електрон, Елма Сервіс, Ельдорадо, Епіцентр, Імперія Меблів, Кібернетики, Комп’ютерний Всесвіт, Крайт, магазин Джакузи, магазин Динамо, магазин Домотроніка, магазин Окна Сервис, магазини ФК Шахтар, МегаЛюкс, Магеллан, МАМАЛЮК, Мобижук, Нова Лінія, Опора, Оптика Зір, Орбіта, Офтальмологічний центр Печерський, Плазма, ПМП Техніка, Помаранчевий РОВЕР, Пульсар, Рем-Мебель, РОНА, Сладкий сон, Сота Альянс, салон штор и люстр Анкара, Техномаркет, Технопростір, Технотоп, ТОПАЗ ювелірні вироби, ТТТ, Туристическое агентство Happy Travel, Уют мебельный салон, Фокстрот, ЦЕНТР КУХНИ, Цитрус, Школяр, а також в інтернет-магазинах 27.ua, 7sorok, All-ok, iskraservice, Kenwood-Shop, Kilimanjaro, Merezhka, MOYO, PIXEL, Rozetka, Smartmebel, Velotime.com.ua, Yellow, АЛЛО, БітКом, ВодКанГаз, Ельдорадо, Дека, Киев Мебель, магазин Домотроніка, магазин ФК Шахтар, МАМАЛЮК, Нота Комфорта, Помаранчевий РОВЕР, Смарагд, Технолюкс, Уют мебельный салон, Фокстрот, при оплаті покупки понад 500 грн кредитною карткою «ВСЕМОЖУ» або «soloМАНДРИ». Ви отримуєте умови активації сервісу: перші 3 місяці – без комісії; щомісячна комісія – 3% від суми покупки протягом наступних місяців; термін – 24 місяці.
- При достроковому погашенні послуги “Сплачуйте частинами” під час пільгового періоду щомісячна комісія не сплачується.
- Щомісячний платіж за послугою “Сплачуйте частинами” Ви сплачуєте разом із обов’язковим платежем до 30-го числа кожного місяця.
- Щоразу після підключення послуги “Сплачуйте частинами” Ви отримуєте SMS та протягом декількох днів Viber-повідомлення з детальною інформацією про суму, термін послуги “Сплачуйте частинами”, тривалість пільгового періоду та мінімальний щомісячний платіж.
- Скасувати послугу “Сплачуйте частинами” можна у ПУМБ Online або за допомогою контакт-центру, але дія пільгового періоду не розповсюджується на залишок заборгованості за послугою “Сплачуйте частинами” . При погашенні повної суми заборгованості за Вашою кредиткою послуги “Сплачуйте частинами” на покупки закриються автоматично.
*Під послугою “Сплачуйте частинами” мається на увазі надання кредиту на спеціальних умовах.
Користування кредиткою – без переплат за страхування та прихованих комісій
- У Вашої кредитки відсутні послуги страхування, приховані тарифи чи комісії. Картка випускається та обслуговується без додаткової плати.
- Отримуйте різноманітні знижки на товари та послуги, кешбеки, сертифікати з Програмою Mastercard Більше.
- Випуск однієї додаткової пакетної картки типу MasterCard Gold Chip Pay Pass – без комісії та плати за обслуговування.
- Здійснюйте безконтактні оплати за допомогою гаджетів, що підтримують Apple Pay або Google Pay.
- Вся інформація за Вашою карткою – в офіційному акаунті ПУМБ у Viber.
- Перевипуск картки, зміна ПІН-коду, отримання міні-виписки – без комісії.
- Банк може збільшити суму Вашого ліміту після активного користування кредитною карткою при здійсненні будь-яких операцій та платежів.
Сплачуйте за кредитом без комісії
- Дізнатися суму щомісячного платежу або повної заборгованості Ви можете в офіційному акаунті ПУМБ у Viber або у ПУМБ Оnline.
- Для вчасного зарахування платежу рекомендуємо користуватися сервісами ПУМБ для сплати за кредитом без комісії.
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
- Зарахування платежів, проведених через інші банки, сторонні сервіси або мережі терміналів може тривати до 5 робочих днів.
Пам’ятка про тарифи
без відсотків для повернення кредита |
щомісячний мінімальний платіж від суми заборгованості та нараховані відсотки за користування кредитними коштами(за наявності) |
Процентна ставка після закінчення пільгового періоду |
на зняття кредитних грошей з банкоматів України й світу |
на зняття власних грошей з банкоматів України |
за конвертацію грошей у валюту при розрахунку карткою за кордоном |
сплачуйте частинами* без щомісячної комісії на покупки в магазинах-партнерах |
максимальна кількість місяців на покупки з послугою “Сплачуйте частинами” |
Чи потрібно йти до відділення для продовження дії картки?
Ні, звертатися до відділення ПУМБ потреби немає. Ви можете і надалі продовжувати користуватись наявною карткою. Лише по закінченню карантину Вам потрібно буде перевипустити картку у відділенні у стандартному режимі.
Якщо Ви вже замовили карту, після закінчення карантину Ви зможете забрати її у відділенні. А поки рекомендуємо користуватись існуючою картою.
Чи є обмеження в використанні картки?
Так, для карток з подовженим терміном дії існує кілька обмежень, а саме:
- З технічних причин недоступна послуга переказу з картки на картку (Р2Р). У разі потреби відправити чи отримати кошти радимо здійснити переказ з використанням номеру рахунку (IBAN). Номер рахунку Вашої картки можна дізнатися з договору, в ПУМБ Online або на Гарячій лінії ПУМБ.
- Не виключені ситуації відмови у проведенні транзакції під час здійснення оплати в Інтернеті. Це пов’язано з тим, що деякі сервіси Інтернет еквайрингу не підтримують роботу карток з подовженим терміном дії. В такому випадку радимо скористатись іншим сайтом, або обрати інший спосіб розрахунку.
- Не виключені ситуації відмови у проведенні транзакції при роботі з деякими старішими моделями обладнання. Якщо банкомат або POS-термінал не зміг вірно зчитати картку із подовженим терміном дії, просто знайдіть найближчий інший банкомат чи термінал.
В яких банкоматах та терміналах я можу користуватись карткою?
Картки з подовженим терміном дії будуть приймати всі банкомати та POS-термінали ПУМБ, а також переважна більшість обладнання інших банків. Деякі старіші моделі банкоматів та платіжних терміналів можуть відмовити у проведенні транзакції. Це пов’язано з технічними можливостями віддаленого переналаштування цих пристроїв. Просимо поставитися до цього з розумінням та скористатися іншим найближчим банкоматом чи терміналом.
На який термін подовжено роботу картки?
Наразі картки діє до 01.07.2020. У випадку подовження карантину цей термін буде також автоматично переглянутий.
Який термін дії вказувати при оплаті в Інтернеті?
При здійсненні оплати в Інтернеті необхідно вводити термін дії, який надруковано на картці.
Не зміг розрахуватися карткою в магазині. Що робити?
Така ситуація може виникнути при спробі розрахунку через деякі старіші моделі обладнання. В такому випадку радимо спробувати наступні кроки:
- Спробувати розрахуватись безконтактно через сервіс Аpple Pay/Google Pay.
- Спробувати розрахуватись за допомогою чіпу: вставити чіп в термінал та підтвердити транзакцію (за необхідністю).
Якщо картка не зчиталась - спробувати скористатися іншим терміналом
Не зміг розрахуватись за покупку в Інтернеті. Що робити?
Така ситуація може виникнути через те, що деякі сервіси Інтернет еквайрингу не підтримують роботу карток з подовженим терміном дії. В такому випадку радимо скористатись іншим сайтом, або обрати інший спосіб розрахунку.
Не зміг здійснити переказ коштів на картку. Чому?
Така ситуація може виникнути при спробі здійснити переказ за номером картки через те, що з технічних причин для карток з подовженим терміном дії недоступна послуга Р2Р (переказ з картки на картку).
У разі потреби відправити чи отримати кошти радимо здійснити переказ з використанням номеру рахунку (IBAN). Номер рахунку Вашої картки можна дізнатися з договору, в ПУМБ Online або на Гарячій лінії ПУМБ.
Картку «з’їв» банкомат. Що робити?
У такому випадку необхідно звернутися до найближчого відділення ПУМБ та отримати нову картку (оформлення займе ≈15 хвилин). При собі необхідно мати паспорт та ІПН. Звертаємо увагу, що вхід у відділення під час дії карантину можливий за умови наявності захисної маски та без ознак хвороби. Карта відділень ПУМБ з актуальним графіком роботи за посиланням.
В мене є інша картка і я не хочу, щоб стара продовжувала діяти. Що робити?
В такому разі Вам необхідно заблокувати стару картку. Це можна зробити самостійно через мобільний додаток або веб-версію ПУМБ Online, або звернувшись на Гарячу лінію ПУМБ за номером:
+38 044 290 7 2901
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
1Згідно з тарифами операторів
Я не бачу свою картку в ПУМБ Online. Чому?
З технічних причин відображення картки недоступне, але Ваша карта продовжує працювати і Ви можете її сміливо використовувати. Якщо Вам потрібно зробити переказ на іншу карту, Ви можете скористатися номером свого рахунку. Також, Вам будуть недоступні такі опції в ПУМБ Online:
- блокування/розблокування картки, встановлення лімітів - можливо зробити, звернувшись на Гарячу лінію.
- нагадування ПІН-коду - на жаль, не можливо в жодному каналі, радимо звернутись до відділення для оформлення нової карти.
Чи буде моя картка діяти для входу в зону 24/7?
- Доступ в зону 24/7 банку ПУМБ працює в стандартному режимі. Користуйтеся ним без обмежень, в тому числі і в тих відділенях, які тимчасово припинили обслуговування клієнтів.
- Доступ в зону 24/7 інших банків – працювати не буде. Для того щоб увійти в зону самообслуговування в неробочий час відділення Ви можете скористувавшись будь-якою іншою картою термін дії якої ще не закінчився.
Я не пам’ятаю свій ПІН-код. Що робити?
Нагадування або зміна ПІН-коду для карток з подовженим строком дії неможлива. Якщо Ви не пам’ятаєте свій ПІН-код, при наявності іншої картки, перевести кошти на неї через сервіс ПУМБ Online. Якщо такої можливості не має – радимо звернутись до відділення для оформлення нової карти.